Algemene informatie

  • Naam:Burak
  • Functie:Support Engineer Networking
  • Gestart:2010
  • Leeftijd:39

Waarom vind je het leuk om voor Telindus te werken?

Op de werkvloer van Telindus lopen heel veel verschillende mensen rond. Elke afdeling heeft verschillende belangen maar desondanks streven we met z’n allen naar dezelfde doelen. Door het jaar heen is Telindus constant bezig met de leuke dingen organiseren. Zo blijf je niet hangen in de wereld van jouw afdeling, maar ontmoet en doe je hele leuke dingen met mensen van alle afdelingen van het bedrijf. Er heerst een open cultuur binnen Telindus. Telindus heeft vertrouwen in haar medewerkers en geeft ze de ruimte om zelf verantwoordelijkheid te tonen en dit in te vullen op hun eigen manier. Dit geeft vertrouwen  en zorgt voor een fijne sfeer waarin ik goed kan werken. Daardoor voel ik mij hier thuis en op mijn gemak.

Over welke belangrijke eigenschappen/skills moet je beschikken in jouw functie?

Als Support Engineer Networking moet je ten eerste beschikken over passie voor de technische kennis die nodig is voor de job. Daarnaast moet je er natuurlijk voor zorgen dat jouw technische certificeringen in orde zijn. Een aantal soft-skills waar je over moet beschikken zijn: analytisch denkvermogen, stressbestendigheid en kunnen werken onder druk. Om goed in ons team mee te kunnen draaien is het belangrijk dat je in staat bent om goed te plannen, te organiseren en om prioriteiten te stellen.

Wat voor werkzaamheden voer je uit voor de klanten?

Voor de klanten houd ik mij bezig met allemaal verschillende werkzaamheden. Troubleshooten van simpele en complexe incidenten op het gebied van routing, switching en datacenter. Rapportages maken voor o.a. availability-, performance-, capacity-, release management, impactanalyses voor managed services wijzigingen. En het beoordelen/uitvoeren van updates of upgrades die van toepassing zijn op klantomgevingen.

 

Ervaringen