Algemene informatie

  • Naam:Niels
  • Functie:Service Delivery Manager
  • Gestart:2007
  • Leeftijd:50

Over welke belangrijke eigenschappen/skills moet je beschikken in jouw functie?

Communicatieve vaardigheden zijn heel belangrijk maar je moet ook accuraat, klantgericht en oplossingsgericht zijn. Je moet niet terugdeinzen van een beetje weerstand of het werk van een ander oppakken. Als Service Delivery Manager zien je dagen er nooit hetzelfde uit dus flexibiliteit is een must.

Wat zijn de mindere kanten aan jouw werk?

Dat je soms echt in de vuurlinie staat en de “fouten” van anderen op je bordje krijgt en deze dan moet oplossen of verantwoorden. Elke dag is anders en plannen van werkzaamheden is zo goed als onmogelijk als Service Delivery Manager, soms word je echt geleefd… To do lijstjes bijhouden als SDM kan niet. Aan het einde van de dag ziet dat lijstje er vaak voller uit dan aan het begin en staan er tig andere zaken op dan gedacht.

“De manier waarop Telindus echt voor de ultieme klantervaring gaat geeft voor mij het verschil aan tussen ons bedrijf en de concurrenten.”

Waar ben je het meest trots op?

De manier waarop Telindus echt voor de ultieme klantervaring gaat geeft voor mij het verschil aan tussen ons bedrijf en de concurrenten. Al toen ik bij een vorige werkgever zelf klant was bij Telindus sprak mij dit aan. Ik ben trots als we als team bij klanten grote IT-problemen weten op te lossen en deze klanten helpen om soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Kun je iets vertellen over jouw functie en afdeling?

Mijn hoofdverantwoordelijkheid is de klanttevredenheid van de set klanten die ik in mijn portefeuille heb. Zorgen dat deze tevredenheid hoog is en blijft, en ervoor zorgen dat we het elke dag een stapje beter doen. Mijn eerste opdracht bij Telindus was het verbeteren van de dienstverlening voor de toenmalige grootste Managed Services klant, een fulltime job voor één klant. Toen een heel leuke uitdaging maar ik ben blij met het feit dat ik nu meerdere klanten uit verschillende segmenten in mijn portefeuille heb, die zorgen voor (de voor mij gewenste) afwisseling.

Ons team bestaat uit vijf Service Delivery Managers die allen natuurlijk een eigen persoonlijkheid hebben en wij proberen zo goed als mogelijk deze persoonlijkheden aan te laten sluiten bij de contactpersonen van de klant. Ons werk is grotendeels gebaseerd op wederzijds vertrouwen en een goede persoonlijke klik helpt daar altijd bij. De sfeer is heel goed en we kunnen samen klagen maar ook samen de zaken aanpakken!

Ook aan de slag bij Telindus?

Hieronder vind je een aantal vacatures die interessant voor je kunnen zijn.

Bekijk alle vacatures

Ervaringen